چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / آزمون ورودی جدید حوزه علمیه قزوین برگزارشد

حوزه / همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی طلاب جدید حوزه علمیه استان قزوین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی طلاب جدید حوزه علمیه استان قزوین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: دوران جوانی دوران سرشار از انرژی، استعداد، نورانیت و صفای دل است که در سازندگی خود جوان و محیط پیرامون او بسیار موثر و تاثیرگزار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: همیشه فرصت‌های مختلفی برای رشد و بالندگی در عرصه روزگار وجود دارد، اما تأثیر حوزه علمیه و تحصیل در آن در پرورش شخصیت و آینده انسان بسیار بااهمیت و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دین مبین اسلام که دین انسان ساز و تعالی بخش است، رشد فردی و اجتماعی انسان را رقم می‌زند و همواره نیازهای طبیعی و برحق انسان را تأمین می‌کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در دین، تاریکی‌ها از روشنایی‌ها جدا می‌شود، خوشبختی‌ها از بدبختی‌ها مشخص می‌شود و خیر و شر از هم معلوم و مشخص می‌گردد و در نتیجه راه رستگاری از گمراهی کاملا جدا و روشن است.

وی ادامه داد: خداوند برای شما فرصت‌هایی را رقم زده، این فرصت‌ها را مغتنم بشمارید، توصیه می‌کنیم در این راهی که ظرفیت انتخاب در اختیار شما قرار گرفته، انتخابی احسن داشته باشید و فرصت به‌دست آمده را غنیمت بشمارید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: فرصت حضور در حوزه و حجره‌ها را قدر بدانید و از لحظه لحظه‌های آن استفاده بهینه را ببرید.

وی ادامه داد: علم و تقوا را دو بال برای حرکت به سمت موفقیت خود بدانید و این دو را حتی اگر شده به کمترین اندازه همراه خود داشته باشد.

آزمون ورودی طلاب جدید حوزه علمیه قزوین برگزار شد

آزمون ورودی طلاب جدید حوزه علمیه قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha