یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان با تبیین قیام سرخ حسینی بیان کرد: اراده الهی، اخلاص و عمل صالح راز ماندگاری قیام حسینی است و انقلاب اسلامی تداوم نهضت عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: نظام اسلامی رشحه‌ای از انقلاب امام حسین علیه السلام است.

وی با تبیین قیام سرخ حسینی بیان کرد: اراده الهی، اخلاص و عمل صالح راز ماندگاری قیام حسینی است و انقلاب اسلامی تداوم نهضت عاشورا است.

خطیب موقت کنگان در ادامه با گرامیداشت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان و با تقدیر از تلاش های اعضای شورا، گفت: به فرموده ولی فقیه زمان و رهبری فرزانه انقلاب، نظر شورای نگهبان فصل‌الخطاب است.

حجت الاسلام حیدری به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به سه کشور آفریقایی اشاره و با تاکید بر ضرورت تداوم ارتباط و سرمایه گذاری کشورمان در قاره آفریقا بیان کرد: قاره آفریقا به تعبیری سرزمین فرصت هاست و باید از این فرصت ها استفاده بهینه شود.

وی به موضوع استفاده اوکراین از بمب های خوشه ای با چراغ سبز و حمایت آمریکا اشاره و با تحلیلی بر تاریخچه استفاده از بمب های خوشه ای در جنگ های مختلف و تلاش کاخ سفید برای فروش تسلیحات نظامی خود و نیز ایجاد جنگ جهانی سوم گفت: استفاده از بمب های خوشه ای حرکت برای جنگ جهانی و تهدیدی برای همه بشریت است.

امام جمعه موقت کنگان با تبریک هفته حجاب و عفاف و تقدیر از اقدام وزارت کشور در زمینه حجاب و عفاف اظهار کرد: دشمن با ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ بد حجابی و بی حجابی بدنبال ضربه زدن به بنیان خانواده و غفلت در این زمینه می تواند خسارات جبران ناپذیری بدنبال داشته باشد.

حجت الاسلام حیدری بی حجابی را بالاترین نماد فرهنگی غرب دانست و تاکید کرد: گسترش و حاکم شدن فرهنگ حجاب و عفاف موجب مصونیت فرد، خانواده و اجتماع و موجب ضربه زدن به دشمن می شود و همگان بایستی برای این مهم تلاش جدی و عملی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha