سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد بر اقامه نماز اول وقت در هیئت های مذهبی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران با وفایش، بیان کرد: برنامه های عزاداری هیئت های مذهبی باید بامحتوا، منسجم و هدفمند باشد.

وی با بیان اینکه هیات های مذهبی باید اهداف قیام عاشورا را برای مردم تبیین و تشریح کنند، افزود: روحانیون، مبلغان و مداحان در برگزاری مراسم هیئت های مذهبی صرفا به مراسم عزاداری اکتفا نکنند و برنامه عزاداری به روز و هدفمند باشد.

امام جمعه بروجرد بر اقامه نماز اول وقت در برنامه عزاداری هیئت های مذهبی تاکید و خاطر نشان کرد:در مراسم های عزاداری اولویت با اقامه نماز اول وقت است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز بازنشستگان هم گفت: باید بازنشستگان را تکریم کنیم چرا که بازنشستگان خدمت بزرگی را به جامعه ارائه داده اند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آفریقایی بیان داشت: این سفرها نتایج خوبی برای اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت و نشان دهنده موفقیت دولت در ارتباط با کشورهای دنیا است.

امام جمعه بروجرد با اظهار تاسف از تعطیلی کارخانه سامان کاشی بروجرد، خاطرنشان کرد: مسئولان و مالکان این کارخانه باید با مردم صادق باشند و از مردم عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان از نماینده دولت در شهرستان و استان خواست مشکل کارخانه سامان کاشی را حل کرده و این کارخانه دوباره فعال شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha