یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ امام جمعه یاسوج وجه مسئولان و دست اندرکاران هیات‌های عزاداری را به رعایت مسائل ارزشی و محتوایی در مراسم ایام محرم و صفر را بسیار مهم دانست.   

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: ایام عزای حسینی است و ما افتخار می‌کنیم عزادار اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و امیدواریم برنامه‌های هیات‌های مذهبی و حسینیه‌ها در شأن آن امام عزیز برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی توجه مسئولان و دست اندرکاران هیات‌های عزاداری را به رعایت مسائل ارزشی و محتوایی در مراسم ایام محرم و صفر را بسیار مهم دانست.

امام جمعه یاسوج افزود: باید ضمن توجه به مسائل ارزشی از هر گونه مسائل ضد ارزشی و خرافه آمیز که اصالت عزاداری امام حسین(ع) را خدشه دار می‌کند، پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه توفیق سفر حج را داشتیم، گفت: فرصت حجی که پیش آمد بی‌بدیل عبادی، معنوی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که مسلمانان از مناطق مختلف جهان در کنار هم جمع می‌شوند تا این عبادت عظیم را انجام دهند.

خطیب جمعه یاسوج با قدردانی از نظم و امنیت و میهمان نوازی کشور عربستان از حجاج ایرانی، اظهار کرد: در برگزاری مراسم معنوی حج تمتع امسال زائران سرزمین وحی در حوزه معنویت قابلیت‌های خاص را از خود به نمایش گذاشتند که تاثیر بسزایی در برگزاری مراسم با شکوه حج تمتع امسال نسبت به سال‌های قبل داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا ضامن اقتدار و صلابت نظام اسلامی است و تضعیف این نهاد مقدس به منزله تضعیف نظام و خلاف مصالح انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha