چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
شعبان زاده

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون موضوع تبلیغ گفت: باید تلاش کرد تا با تبیین درست جایگاه ویژه و والای تبلیغ دین و شعائر الهی در جامعه، برای طلاب و روحانیون در جهت رفع این دغدغه حضرت آقا قدم های جدی برداشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به ابراز نگرانی مقام معظم رهبری در دیدار با حوزویان نسبت به مسئله تبلیغ اشاره کرد و ابراز داشت: حضرت آقا،بسیار واضح و شفاف،منظور خود را پیرامون مسئله تبلیغ بیان کردند.

حجت الاسلام شعبانزاده به باز ماندن طلاب و حوزویان از تبلیغ به خاطر برخی مسائل، یاد آورشد: طلاب و حوزویان،به خاطر برخی از مسائل و مشکلات آموزشی حتی در ایام خاص تبلیغی همچون ماه مبارک رمضان و محرم از تبلیغ باز می‌مانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون موضوع تبلیغ گفت: باید تلاش کرد تا با تبیین درست جایگاه ویژه و والای تبلیغ دین و شعائر الهی در جامعه، برای طلاب و روحانیون در جهت رفع این دغدغه حضرت آقا قدم های جدی برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    لبیک!