جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آزمون داوطبین حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ آزمون ورودی داوطلبان پذیرش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان همزمان با حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در مدارس علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

راضیه شکرانی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان اظهار کرد: ثبت نام حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان همزمان با حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از اواخر بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ ادامه داشت.

معاون حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اعلام کرد: تعداد ۸۱۱ نفر تاکنون برای ورود به حوزه مقطع عمومی در ۴۳ مدرسه علمیه سراسر استان اصفهان ثبت نام نموده که ۶۱۶ نفر مشمول آزمون و مابقی معاف از آزمون هستند.

وی با بیان اینکه دارا بودن مدرک دیپلم با معدل ۱۴ به بالا و شرط سنی حداکثر ۴۰ سال در مقطع دیپلم و ۱۸سال در مقطع سیکل از شرایط ثبت نام در مقطع سطح ۲ حوزه (کارشناسی) است، گفت: پذیرفته شدگان در آزمون پس از مصاحبه و ثبت نام نهایی در حوزه به عنوان طلبه در مقطع سطح دو (کارشناسی )از اواخر شهریور سال جاری مشغول به تحصیل می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران به پایان رسیده است، گفت: تنها افرادی که دارای شرایط معاف از آزمون هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک مستند، از تاریخ ۲۵ تیرماه به حوزه های علمیه خواهران مراجعه نمایند.

وی افزود: حافظان قرآن کریم یا نهج البلاغه یا صحیفه سجادیه با ارائه مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد و یا اوقاف یا سازمان تبلیغات اسلامی، دارندگان مدرک دیپلم با حداقل معدل کل ۱۸ و مدارک دانشگاهی با حداقل معدل کل ۱۷ از معافین از آزمون هستند . اعلام نتایج آزمون هفته اول مرداد و برگزاری مصاحبه از ۸ مرداد تا آخر مرداد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha