دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: انتظار است مبلّغین در راستای تبیین قیام امام حسین(ع) محتوا و مضمون شایسته و متکی به نقل معتبر این قیام نورانی را بیان کنند.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین در ایام محرم، اظهار داشت: انتظار است مبلغین در راستای تبیین قیام امام حسین(ع)، محتوا و مضمون شایسته و متکی به نقل معتبر این قیام نورانی را بیان کنند.

وی افزود: از روحانیون، مداحان، هیئات، مواکب و بانیان مساجد و حسینیه ها می‌خواهیم تا در زمینه پاسداشت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) و تبیین، تبلیغ اندیشه، معارف و اهداف الهی نهضت عاشورا به‌ویژه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، ضمن استفاده از فرصت مسئولیت آور محرم در راستای جهاد تبیین و بیان واقعیت‌های امروز جامعه اسلامی در جبهه جنگ شناختی، نسبت به معاصر سازی قیام امام حسین(ع) اقدام کنند.

حجت الاسلام حسین‌پور با تأکید بر اهمیت تقویت روحیه مردم محوری بین هیئات و حسینیه‌ها و مساجد، گفت: هیئات مذهبی این شهر باید با قرآن و حدیث مأنوس باشند و رابطه بر مبنای روحیه مردم محوری را تقویت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha