دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف نماز جمعه است گفت: دشمنان به خوبی ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کرده‌اند و می‌دانند از چه جاهایی دارند ضربه می‌خورند، به همین جهت تمام توان خود را برای ضربه زدن و تضعیف نماز جمعه به‌کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با موضوع نمازهای جمعه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف نماز جمعه است، اظهار داشت: دشمنان به خوبی ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کرده‌اند و می‌دانند از چه جاهایی دارند ضربه می‌خورند، به همین جهت تمام توان خود را برای ضربه زدن و تضعیف نماز جمعه به‌کار گرفته‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید روی خیرات و برکات نماز جمعه در ابعاد مختلف کار شود، گفت: با وجود اینکه نمازهای جمعه خوبی در استان داریم، اما در بُعد رسانه‌ای به خوبی عمل نشده و لذا بسیاری از اقداماتی که در ستادهای نماز جمعه صورت می‌گیرد، آن طور که باید انعکاس داده نمی‌شود یا بازتاب این فعالیت‌ها کمرنگ بوده.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با درخواست از دستگاه‌های فرهنگی دینی برای انجام کارهای تبیینی با رویکرد فرهنگی جهت دعوت مردم به نماز جمعه، اظهار کرد: لازم استدستگاه‌های فرهنگی از تمام ظرفیت خود برای تبلیغ نماز استفاده کنند، نماز جمعه محلی برای آموزش معرفت، آموزش دین و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه به سفر خود به تهران و پیگیری برخی مسائل کلان استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم استان در حوزه راه آهن است که در نشست‌های مختلف با معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، به نتایج خوبی رسیدیم که بتواند گره این کار را باز کند و به زودی کار تجهیز کارگاه انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد خود برای ایجاد خط ریلی مقاومت اسلامی، خاطرنشان کرد: بایستی بوشهر به عنوان الگوی خط مقاومت ایران مطرح شود و کانون مقاومت جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha