یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی همراه با معاونین مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین گودرزی صبح امروز در دیدار با کادر و هیات امناء مدرسه علمیه الهیه ساوه با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه‌السلام پیرامون آثار گناه ابراز داشت: بنا به فرموده امام حسین علیه‌السلام مَنْ حاوَلَ امْراً بِمَعْصیةِ اللَّهِ کانَ افْوَتَ لِما یرْجُو وَ اسْرَعَ لِما یحْذَر هرکس با معصیت به خدا، کاری را انجام دهد، از رسیدن به آرزویش باز مانده و به آنچه که از آن میترسد گرفتار می شود.

وی با تأکید بر اینکه افکار و نیت‌ها اگر صحیح و در مسیر نیکی‌ها و فی سبیل الله باشد به مقصد خواهد رسید خاطرنشان کرد: بانوانی که در حوزه‌های علمیه مشغول به خدمت هستند چون با نیت الهی و حیات طیبه وارد شدند و سختی‌های مسیر را متحمل می‌شوند قطعا در مسیر ترویج مکتب تشیع به مقصد خواهند رسید.

در ادامه خانم رستم پور مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه و هر یک از معاونین به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و مشکلات مربوط به بخش خود را مطرح کردند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین گودرزی ضمن پرداختن به مطالبات و درخواست‌های مدیر و معاونین این مدرسه ، احکام هیات امنای مدرسه را تقدیم و از قسمت‌های مختلف مدرسه بازدید کرد.

در این دیدار، معاونین مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی با هر معاونت جلسه ای برگزار کرده و نکات مرتبط را مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha