یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیران و اساتید مدارس علمیه استان مرکزی با آیت‌الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: استان مرکزی سرچشمه جوشانی است که حوزه علمیه قم از آن به وجود آمد و حوزه اراک هسته اولیه تشکیل حوزه علمیه قم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در دیدار مدیران و اساتید مدارس علمیه استان مرکزی که در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد از تصویب ١۵ مصوبه جهت تکمیل طرح های عمرانی حوزه‌های استان مرکزی خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های گذشته در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در سال آینده بخش عمده مسائل عمرانی مرتفع شود.

ببینید:

تصاویر دیدار مدیران و اساتید مدارس علمیه استان مرکزی با آیت‌الله اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به نقش حوزه علمیه استان مرکزی در تأسیس حوزه علمیه قم، تصریح کرد: حوزه استان مرکزی سرچشمه جوشانی است که از آن حوزه علمیه قم به وجود آمد و حوزه اراک هسته اولیه تشکیل حوزه علمیه قم شد.

بیشتر بخوانید:

مدیر جدید حوزه علمیه استان مرکزی معرفی شد

وی با اشاره به طرح های جامع تبلیغی حوزه های علمیه، گفت: در مورد طرح های تبلیغی یک‌ کار انقلابی و تحول عظیم در حال شکل‌گیری است، چنانچه تعداد مبلغان طرح امین از هزار نفر به بیش از ۲۰ هزار مبلغ رسیده است.

آیت الله اعرافی دغدغه معیشت طلاب و اساتید را از اصلی ترین دغدغه‌های خود دانست و افزود: روزی نیست که پیگیر معیشت طلاب نباشم و سعی می‌کنیم حداقل حمایت ها از طلاب مخصوصا اساتید انجام شود.

تکمیل می شود ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۱ IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 1
    پیامبر اسلام قبل از رحلت برای خود در مسجد مراسم تودیع گرفت وبه مسلمانان فرمود من بزودی از میان شما خواهم رفت هرکس حقی برمن دارد بگوید تا قبل از رفتنم عدا کنم چون عدای حق الناس در قیامت چنان سخت است حتی پیامبر خدا تاب آن را ندارد وبقیه ماجرایی که در مجلس اتفاق افتاد ... اکنون مسئولین بعد مدتی که بر مسندند برای خود مراسم تودیع میگیرند و بدون زره ای حساب و کتاب لوح تقدیر دریافت کرده میروند و سرگرم دنیای خود در جای دیگر البته منظورم فقط این مسئول نیست یاد آوری برای خود ودیگرانی که حق مردم بر گردن دارند
    • تصحیح IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 0
      ادا، ذره ای