جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: صحنه عاشورا صحنه آزادی است که توسط امام حسین(ع) به همه جهانیان صادر شد؛ عاشورا یک مکتب بود که کاتب آن امام حسین(ع) بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت امیر حسین‌پور اظهار کرد: صحنه عاشورا صحنه آزادی است که توسط امام حسین(ع) به همه جهانیان صادر شد؛ عاشورا یک مکتب بود که کاتب آن امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، این مکان (میدان شهدا) شاهد حضور و جانفشانی مردم و تشییع پیکرهای شهداست، گفت: امروز گفتمان هیهات من الذّله، ذکر می‌شود؛ انقلاب ما مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و به کل جهان پیام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: آنهایی که با خدا عهد بستند رفتند ولی آنهایی که ماندند برای ادامه مسیر تسلیم نشدن، مقاومت هستند.

وی گفت: مرگ با ذلت بدترین نوع مرگ است؛ صحنه عاشورا و کلام نورانی حضرت عباس(ع) است که گفتند من حامی دین هستم و در راه او هزینه می‌شوم‌تا مبادا پرچم دین زمین بماند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی بیان کرد: امروز شهدای امنیت، مدافع حرم، دفاع مقدس در راه دین فدا شدند؛ این شهدا با خون‌خود راه اربعین حسینی (ع) را باز کردند تا میلیون‌ها عاشق در آن روزها گرد هم بیایند.

وی متذکر شد: اگر امنیتی داریم قطعا مدیون این شهداست که همگی پیام عاشورا را در جهت آزادی و آزادگی ادامه می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه این جوانان را امام(ره) تربیت کردند، گفت: ایشان گفتند که شهدای ما را ببینید که ره صد ساله را چگونه یک شبه رفتند.

وی ابراز کرد: امروز عهد می‌بندیم تا زنده‌ایم از راه آنها دور نشده و تا زنده‌ایم در راه آنها قدم خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha