دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایام محرم

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان فرا رسیدن ماه محرم ایام شهادت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، در متن پیام تسلیت خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت ایام ماه محرم آمده است :

"اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ"

محرم، ماه بصیرت، شکوفایی معنوی، سوگواری خردمندانه و ماه عشق الهی است.

ماه رشد و بالندگی و اندیشیدن، مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن آموخت و عاشورا نقطه عطف شجاعت، شکیبایی، ذلت گریزی و ستم ستیزی در مسیر پرفراز و نشیب تاریخ اسلام است.

عاشورا صحنه‌ای از مظلومانه‌ترین و جانگدازترین واقعیت در حیات بشری است که در آن، درس مبارزه با خودپرستی، ظلم و خودکامگی با خون نگاشته شد.

حال و هوای محرم‌الحرام و واقعه حماسی عاشورا، دل عاشقان اباعبدالله(علیه السلام) را بی تاب کرده و دلسوختگان و شیفتگان مکتب حسینی(علیه السلام) در لبیک به ندای "هل من ناصرینصرنی" به سوگ و ماتم می‌نشینند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha