دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: تبلیغ و تشریح شاخصه های امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت اقامه نماز اول وقت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از شاخصه ها و اصولی است که باید در ماه محرم توسط فعالان دینی و فرهنگی در جامعه تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، گفت: ماه محرم ماه قیام و ماه زنده نگه داشتن دین است و باید از این فرصت برای تبلیغ اهداف قیام عاشورا و سبک زندگی دینی و قرآنی در جامعه بهره گیریم.

وی با بیان اینکه مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ باید در منابر و جلسات خود اهداف قیام امام حسین(ع) را برای مردم تبیین و تشریح کنند، اظهار کرد: تبلیغ و تشریح شاخصه های امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت اقامه نماز اول وقت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از شاخصه ها و اصولی است که باید در ماه محرم توسط فعالان دینی و فرهنگی در جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه مکتب عاشورا مکتبی زنده، پویا و سعادت بخش است، خاطرنشان کرد: برنامه های عزاداری اهل بیت(ع) باید بامحتوا، منسجم، هدفمند و با معرفت باشد.

استاندار لرستان در پایان با قدردانی از حصور پرشور و گسترده مردم در برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر افزود: مردم مؤمن و ولایی لرستان امسال نیز با حضور پرشور خود در محافل عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اوج ولایت مداری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha