دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم با شرکت در مراسم عزاداری هیات خادم الرضا(ع) قم از تلاش جوانان این هئیت در تعظیم شعائر دینی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،سردار محمدرضا موحد با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم که یکسال دیگر توفیق عزادارای برای امام حسین(ع) را نصیب ما کرد.

وی با اشاره به ثواب شرکت در محافل عزاداری حسینی و اشک ریختن برای امام حسین(ع) افزود: احادیث نیز بر این موضوع تأکید دارند و امام صادق نیز می فرمایند که هرکس برای امام حسین(ع) اشکش جاری شود، ثواب او بر عهده خدای عزوجل است و خدای متعالی به کمتر از بهشت برای او راضی نمی‌شود.

فرمانده سپاه استان قم این حدیث را بیانگر اهمیت و جایگاه محرم و صفر و عزاداری ها دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز همواره بر این جایگاه تاکید داشته اند و هیئت ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان دارند و می توانند در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا کنند.

وی با قدردانی از همه مدیران و دست اندرکاران هیئات حسینی بیان داشت: هیئت خادم الرضا(ع) هیئت جوانان است و از مدیران و همه دست اندرکاران این هیئت تشکر و قدردانی داریم.

مراسم عزاداری هیئت عزاداری خادم الرضا (ع) قم از اول ماه محرم از سوی هیئت خادم الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید رضا تحویلدار و حسن عطایی در ورزشگاه شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha