یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی عراقی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) قم گفت: از جانب مقام معظم رهبری از عزاداران و مسئولان این هیئت تشکر می کنم و امیدوارم کاری کنیم که جوانان خودشان را برای ظهور آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی عراقی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به زیبا بودن نام این هیئت گفت: امام رضا(ع) خیلی بر گردن ما حق بزرگی دارند و یکی ازمسائل مهم این است که ایشان نسبت به عزاداری امام حسین(ع) اهمیت می دادند و شعرا، گویندگان، سرایندگان و بویژه جوانان را تشویق می کردند تا به یاد امام حسین باشند و برای ایشان عزاداری و گریه کنند.

وی افزود: همانطور که اسم هیئت خادم الرضا(ع) گویاست، تک تک جوانان ایران باید خودشان را خادم امام رضا(ع) بدانند زیرا ما ایرانیان هرچه داریم از امام رضا است و ما باید این ها را ولی نعمت خود بدانیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: باید خدا را شکر کنیم که این نعمت، ایمان و اخلاص را به برکت وجود امام رضا به ما داده و لذا از جانب مقام معظم رهبری از همه عزاداران و مسئولین هیئت تشکر می کنم و امیدوارم کاری بکنند که به برکت این ایام، جوانان خودشان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند و طوری زندگی کنند که آّبروی ایشان باشند.

مراسم عزاداری هیئت عزاداری خادم الرضا(ع) قم از اول ماه محرم از سوی هیئت خادم الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید رضا تحویلدار و حسن عطایی در ورزشگاه شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha