سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با اشاره به اجاره بهای سنگین واحدهای مسکونی برای مستأجران اظهار کرد: مالکان واحدهای مسکونی رعایت انصاف را برای مستأجران داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه برنامه های عزاداری هیئات مذهبی باید منسجم، هدفمند و بابصیرت باشد، گفت: هیئات مذهبی تلاش کنند شاخصه ها و اهداف قیام امام حسین(ع) را برای عزاداران تبلیغ، تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راس برنامه های هیئات مذهبی قرار گیرد، اظهار کرد: مسئولان و فعالان دینی فرهنگی با زبان نرم و رعایت اصول و شرایط امر به معروف و نهی از منکر برای تحقق این فریضه در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اجاره بهای سنگین واحدهای مسکونی برای مستأجران اظهار کرد: مالکان واحدهای مسکونی رعایت انصاف را برای مستأجران داشته باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و افتتاح طرح هایی در این استان، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور تلاش کند با حل مسائل اقتصادی و نظارت بیشتر بر بازار اوضاع اقتصادی کشور بهبود یابد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به شهادت مأموران انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش کشور گفت: شجاعت و شهامت سربازان غیور این سرزمین در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب و امنیت جامعه ستودنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha