دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه همراهی و همدلی هیئت‌های حسینی در این روز بر شکوه مراسم روز عاشورا خواهد افزود ، گفت: سعی شود برگزاری نماز جمعه به شکوه عزاداری‌ها بیافزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در نشست با ائمه جمعه استان، با اشاره به تقارن عاشورای حسینی با روز جمعه، اظهار داشت: تقارن نماز ظهر عاشورا با نماز جمعه، وظیفه همدلی و همکاری هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند برنامه ریزی دقیق برای این روز هستیم، گفت: سراسر استان همدان در این روز باید نمادی از نمازجمعه عاشورایی باشد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه همراهی و همدلی هیئت‌های حسینی در این روز بر شکوه مراسم روز عاشورا خواهد افزود: سعی شود برگزاری نماز جمعه به شکوه عزاداری‌ها بیافزاید.

وی افزود: در هر شهر تلاش شود اجتماع حسینی و صفوف منظم نماز جمعه ترکیبی از همدلی حسینی را برای رقم زدن شکوه نمازجمعه عاشورایی را جلوه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن قدردانی از مساعی هیئات مذهبی در سراسر استان، تصریح کرد: لازم است نماز جمعه عاشورایی هرچه باشکوهتر برپا شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha