دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: توهین به قرآن و آن هم در چندین مرحله و چند کشور هرگز اتفاقی نیست بلکه این خود کلید و استارت آغاز یک توطئه علیه ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام محرم حسینی اظهار کرد: پروژه اسلام هراسی و توهین به قرآن کریم یک برنامه از پیش تعیین شده توسط دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: دشمن با این توطئه‌های نرم و فرهنگی به دنبال تغییر چهره اسلام راستین است لذا ضروری است که جهان اسلام در مقابل این حرکت های دین ستیزانه ساکت نباشد.

این استاد حوزه ادامه داد: توهین به قرآن و آن هم در چندین مرحله و چند کشور هرگز اتفاقی نیست بلکه استارت آغاز یک توطئه علیه ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه توهین به هر کدام از کتب آسمانی، خیانت به بشریت می‌باشد، عنوان کرد: زمانی که به آسانی قرآن مورد هجمه و اهانت دین ستیزان قرار می‌گیرد بی‌شک دیگر ادیان الهی نیز از این اهانت‌ها در امان نخواهند بود.

وی تصریح کرد: می‌توان اینگونه بیان کرد که امروز یک جبهه واحد علیه معنویت و یکتاپرستی در جهان غرب شکل گرفته است که برنامه آن ایجاد یک دنیای بی‌دین و لائیک می‌باشد.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه امروز علمای دین باید در برابر این دسیسه‌ها آگاهانه و فعال تر از گذشته باشند، اظهار کرد: جهان اسلام باید برای حفظ موجودیت خود در برابر جبهه شرک وحدت خود را تقویت کند و اختلافات مذهبی را کنار بگذارد.

استاد حوزه با بیان اینکه توطئه دشمنان علیه اسلام هر روز رنگ و لعاب جدیدی به خود می‌گیرد، گفت: توهین به قرآن و سایر ادیان الهی یک تلاش برای ساخت دنیایی بدون معنویت و دیانت است به نحوی که دین ستیزان به دنبال پیاده کردن ایده و جریان ماتریالیسم در جهان هستند بنابراین مراکز دینی و مذهبی در قبال این توطئه ها باید بسیار هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha