سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
لوگو

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران/ متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ
سوره صف- آیه ۸

ندای مظلومیت قرآن و اسلام، هنوز پس از چهارده قرن به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سالهای نخست صدور اسلام، با جهل خود، حریم حرمت دین را می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره‌ی خودشان می‌نشانند.

تفکر اهانت به این مصحف شریف، تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست، بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است؛ لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن، از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

در شرایطی که جنایت سوزاندن و هتک حرمت قرآن کریم در سوئد تکرار شده است، بیانیه‌های محکوم‌کننده دیگر کافی نیست؛ اهانت‌ها به اسلام و مقدسات ما به یک اقدام برنامه‌ریزی‌ شده تبدیل شده است که دشمنان اسلام آن را کنترل می کنند.

بر ملت های مسلمان واجب است که مواضع عملی قدرتمندی علیه اهانت‌کنندگان به قرآن کریم اتخاذ کنند و آنها را تحریم دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی نمایند؛ تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی اعلام نموده و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha