سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مرند گفت: آنچه حائز اهمیت است، سرعت رشد جمعیت سالمندی در کشور است که این موضوع در جامعه نگران کننده بوده و باید سیاست‌های ابلاغی جوان سازی جمعیت بازنگری جدی و اصولی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند امروز در نشست ستاد جوانی جمعیت با بیان اینکه جوانی جمعیت از عوامل مهم اقتدار کشور است، اظهار داشت: جوانی جمعیت از عوامل اصلی اقتدار و ثروت حیاتی کشور است که باید تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به نگران‌کننده بودن روند افزایشی آمار سالمندان کشور، گفت: آنچه حائز اهمیت است، سرعت رشد جمعیت سالمندی در کشور است که این موضوع در جامعه نگران کننده بوده و باید سیاست‌های ابلاغی جوان سازی جمعیت بازنگری جدی و اصولی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند، با بیان اینکه زیرساخت‌های رشد جمعیت مهیا نیست، خاطرنشان کرد: در کنار سیاست‌های تشویقی افزایش جمعیت باید زیرساخت‌های تحقق این مهم فراهم شود.

گفتی است این نشست با حضور اعضای ستاد جوانی جمعیت به ریاست عباسی فرماندار مرند در معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند برگزار شد و در ادامه این جلسه از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha