دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدمهدی قریشی

حوزه/ معاون استاندار قم با اشاره به اینکه استقبال جوانان از هیئت خادم الرضا(ع) نشان از برنامه ریزی های آن دارد، بر ضرورت برنامه ریزی هیئت ها برای جذب جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید مهدی قریشی معاون استاندار قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) در گفت وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: هیئت خادم الرضا(ع) یکی از هیئت های با اهمیت قم است.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی هیئت ها برای جذب جوانان به مجالس اهلبیت(ع) افزود: جمعیتی که در این هیئت مشاهده می شود، نشانگر آن است که هیئت برای جوانان برنامه داشته و در راستای یک برنامه ریزی منسجم توانسته است که این جمعیت را جمع کند.

قریشی افزود: الحمدلله این حضور جوانان پر شور و شعور است و هم نوع مداحی و هم محتوایی که درحال ارائه می باشد قابل توجه است.

وی با اشاره به اهمیت فضاسازی در هیئت ها گفت: فضاسازی هایی که هیئت خادم الرضا(ع) انجام داده یکی از نقاط بارز و مثبتی است که ما مشاهده کردیم.

معاون استاندار قم بیان داشت: ما در این هیئت یک نکته بسیار بارزی را که سردار دلها گفته بودند که ما ملت امام حسینیم را کاملا شاهد بودیم.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانانی که در این هیئت درحال عزاداری بودند آن شور و شعوری که لازمه یک بچه شیعه انقلابی ایرانی است را داشتند و اینجا احساس آن ملت بودن مشهود بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha