یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه فرهنگی، مذهبی و سیاسی و جریانی هفتگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان روز گذشته در مراسم معرفی امام جمعه جدید شهرستان دورود با بیان اینکه نماز جمعه سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه فرهنگی، مذهبی و سیاسی و جریانی هفتگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام است.

وی به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدماتی صورت گرفته در استان اشاره کرد و افزود: استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است و برای شکل گیری این تحول همه باید در میدان باشند.

امام جمعه خرم آباد، با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همت خالصانه و جهادی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، اظهار کرد: مدیران و مردم باید بستر را برای حضور سرمایه گذاران و ترغیب آن‌ها در عرصه رشد تولید در لرستان فراهم کنند.

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی هم نماز جمعه را یکی از سنگرهای حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و مهمترین پایگاه دینی، عبادی و سیاسی مردم است.

وی به نقش ائمه جمعه در آگاهی بخشی جامعه اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه در تریبون نماز جمعه صدای مردم در مناطق مختلف کشور هستند و در انعکاس مشکلات مردم به مسئولان، نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه جدید شهرستان دورود هم حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان را برای حل مشکلات مردم ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امید می‌رود با همراهی مردم و مدیران برای حل مشکلات شهرستان، اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha