دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامرضا فلاح، شاعر آئینی کشور

حوزه/ شاعر آئینی کشور با اشاره به شور و حرارت جوانان در هیئت خادم الرضا(ع) گفت: بحمدالله سال به سال عشق به امام حسین(ع) بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، غلامرضا فلاح، شاعر آئینی کشور با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: سال به سال الحمدلله به لطف خدا عشق مولایمان اباعبدالله (ع) در دلها بیشتر شعله ور می شود و سال به سال مخصوصا جوانانمان بیشتر به مجالس امام حسین(ع) روی می آورند.

وی با بیان اینکه من از ابتدای تأسیس خادم الرضا (ع) با اینها بوده ام افزود: قریب به حدود ۳۰ سال یا شاید بیشتر باشد که روز به روز و سال به سال این هیئت در اوج است و دل کندن از این مجلس سخت است و انصافا جوانان با شور و حرارت خاصی عزاداری می کنند.

این شاعر آیینی اضافه کرد: این هم لطف و عنایت خداوند است و این که نام حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) که روی این هیئت است برکتی آورده است و میدانید که ما ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) است و امیدوارم که روز به روز شکوه این مجالس و این مجلس ان شاءالله افزون تر شود.

وی بیان داشت: این جوانانی که اینطور با عشق در حال سینه زنی هستند ان شاءالله خداوند اینها را به حرمت ابی عبدالله (ع) به سلامت بدارد و برای جوانان دعا می کنیم که ان شاءالله حاجاتشان برآورده شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha