شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رونمایی از کتاب بی تفاوتی ممنوع

حوزه/ در هشتمین شب از عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در هشتمین شب از عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر رونمایی شد.

کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع»، مقدمه‌ای بر یادگیری الفبای نهضت سوادآموزی واجب فراموش شده است.

در این کتاب ۱۴۰ صفحه‌ای، چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن، نهج البلاغه، احادیث، ادیان و مذاهب، استفتائات از کلینی تا خمینی(ره)، منویات رهبری، سیره شهدا و انقلاب اسلامی بررسی و خواننده از مرحله شعاری یا حسین(ع) به مرحله عملی با حسین(ع) هدایت می‌شود.

کتاب "بی‌تفاوتی ممنوع" در بوشهر رونمایی شد

کتاب بی‌تفاوتی ممنوع چهارمین کتاب تاریخی فرهنگی سید حسین ناظر و اولین کتاب این نویسنده اصفهانی در زمینه آموزش تخصصی واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اصلی نهضت و قیام امام حسین(ع) در واقعه عبرت آموز کربلا نام برد و بر همگانی شدن این دو واجب دینی تأکید کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر احیا، ترویج، تبلیغ و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف جامعه به ویژه جوامع حوزوی و دانشگاهی تأکید کرد و آن را از تعاملی‌ترین و مردمی‌ترین دستورات دین مبین اسلام دانست.

کتاب "بی‌تفاوتی ممنوع" در بوشهر رونمایی شد

کتاب "بی‌تفاوتی ممنوع" در بوشهر رونمایی شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha