پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1100523
۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
ق

حوزه / در هشتمین روز محرم اجتماع هزار نفری بانوان خادمیار آران و بیدگل با عنوان «هیات مادران فاطمی، دختران زینبی زیر سایه خورشید» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، معصومه سرمدی مسئول کانون‌ خدمت رضوی آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشتمین روز محرم اجتماع هزار نفری بانوان خادمیار کانون‌های عمومی و تخصصی، دختران یاور رضوی، دختران سفیر رضوی، دختران ماه، دختران خردسال و یاوران نوجوان رضوی‌ در قالب «هیات مادران فاطمی دختران زینبی زیر سایه خورشید» در حسینیه حضرت قاسم بن الحسن(ع) محله حاج عبدالصمد این شهرستان برگزار شد.

سرمدی با اشاره به استقبال باشکوه بانوان مدافع ولایت و رهرو امامت، گفت: حضور دختران خردسال با سربندهای قرمز «یا حسین» و یاوران نوجوان رضوی در خدمت گذاری به عزاداران با نشان خادم الرضایی از جلوه‌های خاص اجتماع هزار نفری بانوان خادمیار و یاور رضوی آران و بیدگل بود.

مسئول کانون‌ خدمت رضوی آران و بیدگل یادآور شد: پویش «تکیه کودکان رضوی، روضه‌های حسینی» نیز به محوریت این کانون تخصصی در کانون‌های عمومی شهرستان با حضور کودکان زیر ۱۰ سال و اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در حوزه‌های عفاف و حجاب، قرآن و ادعیه، فرهنگ و هنر دهه اول محرم در حال اجرا است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha