دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاد دانشگاهی کارنامه درخشانی دارد و همیشه درخشیده است، لازم است در عرصه‌های مختلف با خلاقیت و نوآوری ورود کند و کارهای روی زمین مانده در استان بوشهر را رصد و احصا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی، مدیران و معاونین این نهاد علمی و برخی از مدیران رسانه در استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کارنامه درخشانی در بوشهر دارد، اظهار داشت: عملکرد جهاد دانشگاهی بوشهر که امروز ارائه شد مالامال از امید به آینده علمی در استان و سطح ملی است.

نائب رییس مجلس خبرگان رهبری، ضمن تمجید از دستاوردهای جهاد دانشگاهی بوشهر، افزود: جهاد دانشگاهی یک‌ الگوی‌ موفق با امکانات محدود است که به دستاوردهای بزرگ در سطح ملی و استان دست یافته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی کارنامه درخشانی دارد و همیشه درخشیده است، لازم است در عرصه‌های مختلف با خلاقیت و نوآوری ورود کند و کارهای روی زمین مانده در استان بوشهر را رصد و احصا نماید.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: ضروری است تا جهاد دانشگاهی بوشهر اتاق فکر و اندیشه ورز استان باشد و نیازهای استان و ملی را رصد و احصا کند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کارهای نوآورانه به استان و کشور عرضه کند و در سطح کشور الگو و خستگی ناپذیر و جهادی عمل کند.

آیت الله حسینی بوشهری، خاطرنشان کرد: پروژه فناورانه جهت تکمیل فناوری در حوزه پرورش ماهی در قفس، بسیار حائز اهمیت است و مسئولین استان و کشور حمایت کنند تا این پروژه به سرانجام برسد، چرا که این کار باعث تولید تکنولوژی، جلوگیری از خروج ارز و رفع نیاز کشور و استان می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای از وزارتخانه‌ها است که در همه حوزه‌ها فعالیت می‌کند، امیدواریم جهاد دانشگاهی در استان آنچنان پیشرفت کند که به یک نشان ملی در کشور تبدیل شود.

وی یادآور شد: من در شما جوانان جهادی و علمی این را در آینده‌ای نزدیک می‌بینم و پشتکاری که این مدت کوتاه از شما سراغ دارم در آینده بیش از پیش خواهید درخشید.

وی تأکید کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای خود در این مدت به عرصه ظهور بگذارید تا همه با کارهای بزرگی که انجام داده‌اید آشنا شوند و اهمیت این نهاد را بیشتر لمس کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha