سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر اقامه نماز جمعه در بروجرد

حوزه/ امام‌ جمعه بروجرد، گفت: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و قدران زحمات نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام‌جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه مردم عاشق اهل بیت(ع) و ولایی لرستان با حضور گسترده در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، اوج ارادت خود را به خاندان اهل بیت(ع) به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: عزاداری‌های خالصانه و پرشور مردم لرستان برای اهل بیت(ع) زبانزد است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری، افزود: آن شهید والامقام در مقابل دشمن ایستاد اما مردم آن دوره بدون داشتن بصیرت حرف آن شهید را باور نداشته و این بی‌بصیرتی موجب محرومیت جامعه از وجود یک عالم و مجتهد شد.

وی با اشاره به شهادت ۷ نفر از مرزداران کشورمان، خاطرنشان کرد: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و قدران زحمات نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی می‌باشند.

امام‌ جمعه بروجرد، با قدردانی از اسرا و ایثارگری‌های آنها، در خصوص برگزاری رزمایش ولایت از سوی ارتش، یادآور شد: حرکت ارتش جمهوری اسلامی در مسیر قدرت قرار دارد و این در حالی است که به قول خودشان ارتش سوم و چهارم رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به روز جهانی شیر مادر و ارزش شیر مادر، یادآور شد: در روایات از پیامبر گرامی اسلام(ص) نقل شده است که برای کودک هیچ شیری بهتر از شیر مادر نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha