دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: نهضت امام حسین(ع) یک مکتب و بسته راهنمایی و انسان ساز برای کل زمان‌ها و مکان ها است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت عاشورای حسینی گفت: قیام نهضت امام حسین(ع) یک مکتب و یک بسته راهنمایی و انسان ساز برای کل زمان‌ها و مکان ها است.

وی با اشاره به پیام نهضت عاشورا اظهار کرد: داشتن موضع و حساس بودن در مقابل وضعیت جامعه و جهان پیرامون و حفظ اعتقادات، پیام حرکت عاشوراست.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به تقارن عاشورا و نماز جمعه ابزار داشت: تقارن زمانی دو عامل برتری امت اسلامی «نمازجمعه» و «عاشورا»، با ایام سالروز احیای نماز جمعه در جمهوری اسلامی انسان را بیشتر متوجه روابط و پیوندهای عمیق این دو مهم می کند.

خطیب جمعه جم با اشاره به پیام‌های رزمایش فدائیان ولایت ارتش مقتدر و قهرمان ایران اسلامی، گفت: پیام رزمایش این بود که با هر نوع تعرض عملی و حتی سیاسی و دیپلماتیک به کشورمان برخورد متناسب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نمایش توانمندی‌های جدید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این رزمایش به‌دلیل فناوری و دانش‌بنیان‌ شدن تجهیزات و تسلیحات و به‌ویژه ارتقاء توان بومی بود که به خوبی از پس آزمایش‌های سخت رزمایش نیز با موفقیت برآمدند.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب و کارکرد های نماز جمعه و ارتباط با نهضت عاشورا اظهار کرد: الگوی سبک زندگی اسلامی و آنچه مربوط به زندگی عزت بخش یک انسان و خلیفه الهی است از تریبون نماز پرفضیلت جمعه تبیین و فرهنگ سازی می شود.

وی گفت: امروز برای رسیدن به تمدن اسلامی سنگر نماز جمعه و جلوه گاه جهاد تبیین موثرترین پایگاه انقلاب بوده و هست؛ نماز جمعه همیشه مردمی و انقلابی بوده و با اقتدار می ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha