شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

مراسم زیارت عاشورا و عزاداری سالار شهیدان در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح امروز با مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) و سخنرانی امام جمعه موقت آران و بیدگل با حضور حوزویان ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام ناصریان مراسم زیارت عاشورا و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آران و بیدگل ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی، گفت: حضور در جلسات عزاداری امام حسین (ع) برکات فراوانی دارد.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با بیان اینکه شیطان سراغ کسانی که اعتقادی به دین ندارند نمی رود چون آنها استاد شیطان هستند، گفت: شیطان قسم خورده که هرکس بخواهد راه مستقیم را برود اولین مانع آن من خواهم بود. کسانی که متدین و اهل دین هستند بیشتر باید حواسشان را جمع کنند.

وی با بیان اینکه انسانهای متدیّن حواسشان جمع باشد گول شیطان را نخورند، تصریح کرد: در طول تاریخ کسانی که معمولاً ضربه خوردند و یا ضربه زیادی زده اند آدم هایی بودند که ادعای خوب بودن داشتند.

حجت الاسلام ناصریان محبت به اهل بیت (ع) را موجب بیمه شدن در حفظ دین و عدم انجام گناه و معصیت دانست و ابراز کرد: حب امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) ما را در برابر خیلی از گناهان بیمه می کند.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با بیان اینکه خیلی از دین دارها به خاطر غفلت از محبت به اهل بیت(ع) عاقبت به خیر نشدند، تصریح کرد: بر اساس روایات برای اینکه در مسیر دین داری عاقبت بخیر شویم باید محبت خودمان را نسبت به امام حسین (ع) اهل بیت (ع) بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه انسان مومن به خاطرخوبی هایی که کرده نباید از خدا طلب کار باشد، گفت: کسانی که به خاطر انجام های کارهای نیک از خدا و ائمه اطهار(ع) طلب کار باشند سرآغاز انحراف و شکل گیری غرورشان خواهد بود.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکری اثرگذار است که با نگاه دلسوزانه و متواضعانه باشد، گفت: در امربه معروف نباید نگاه برتری، مغرورانه و ریا حاکم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha