سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مظاهری

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی و شرعی است که باید در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر امر به معروف استان اصفهان ظهر امروز در اولین کارگاه آموزشی امر به معروف در جمع خلبانان مرکز آموزش شهید وطن پور نزاجا، اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و احیاگر فرهنگ عاشوراست و تلاش در این جهت، حرکت در مسیر امام حسین(ع) و یارانش خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات روایی و قرآنی، حاکمان اسلامی باید بر اجرای این موضوع مهم در جامعه توجه جدی داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی و شرعی است که باید در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

وی ادامه داد: هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا نیز عمل به امر به معروف و نهی از منکر بود، امر به معروف و نهی از منکری که این امام بزرگوار انجام داد، مرز این فریضه را برای ما مشخص می‌کند.

گفتنی است در پایان این کارگاه، دبیر امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان توسط امیر فرماندهی مرکز آموزش شهید وطن پور تقدیر شد.

ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه وظیفه همگانی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha