شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره رسانه ای فجر

حوزه/ دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره گفت: تعداد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که پس از داوری آثار توسط هیئت داوران، ۱۲ اثر به عنوان برتر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی هیئت دولت در سالن کوثر استانداری با تجلیل از برترین های این جشنواره برگزار شد.

سید حسین موسوی دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر در این جلسه با بیان اینکه در سال گذشته به همت هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌ها دو جشنواره رسانه‌ای ویژه خبرنگاران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی با رویکرد خبر خوب در هفته دولت ویژه خبرنگاران استان و نیز جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی ویژه روابط عمومی‌ها در ایام دهه با برکت فجر برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر، افزود: انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدآفرینی به مردم، بازتاب فعالیت‌های دولت جهت اطلاع بهتر مردم و ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی از اهداف این جشنواره بود.

موسوی با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، گفت: تعداد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که پس از داوری آثار توسط هیئت داوران، ۱۲ اثر به عنوان اثر برتر شناخته شدند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با تقدیر از استاندار و معاونت سیاسی استانداری به جهت حمایت از برگزاری این جشنواره ابراز کرد: در جنگ جهاد تبیین، امروز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان علی اکبران جبهه جنگ نرم شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha