یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: در این شرایط سخت اقتصادی برای مقابله با فشارها و تحریم ها نیازمند توجه ویژه به کارآفرینان و فعالان عرصه اقتصادی هستیم و عمل به توصیه های رهبری تنها نسخه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در نشستی با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان اظهار داشت: از کارآفرینی در دین مبین اسلام به عنوان عبادت یاد شده و تلاشگران این عرصه مجاهدان راه خدا هستند و اگر مورد حمایت قرار بگیرند کشور را نجات خواهند داد.

وی افزود: پیام های رهبر معظم انقلاب و انتخاب شعارهای سال حداقل در ۱۰ سال گذشته با تاکید بر تولید، اشتغال و رونق اقتصادی بوده است.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی برای مقابله با فشارها و تحریم ها نیازمند توجه ویژه به کارآفرینان و فعالان عرصه اقتصادی هستیم و عمل به توصیه های رهبری تنها نسخه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: اگر مسئولان کشور به اندازه ای حتی یک دهم مقام معظم رهبری به تولید و کارآفرینی توجه می کردند، مطمئنا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط امروزی قرار نداشت.

در این نشست رؤسای ادارات فنی و حرفه‌ای، صنعت و معدن و پارک علم و فناوری حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha