یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی در واکنش به تداوم اهانت به قرآن گفتند:جای تأسف است تا کنون با این همه محکومیت ها و عکس العمل‌ها، هنوز این عمل ادامه دارد. اینک لازم است بزرگان اسلام در این مورد، موضعی شجاعانه بگیرند تا از تکرار چنین وقایع تلخی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی در پیامی در واکنش به تداوم اهانت به قرآن برای سومین بار در حمایت پلیس! گفتند:جای تأسف است تا کنون با این همه محکومیت ها و عکس العمل‌ها، هنوز این عمل ادامه دارد. اینک لازم است بزرگان اسلام در این مورد، موضعی شجاعانه بگیرند تا از تکرار چنین وقایع تلخی جلوگیری شود.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برای بار دیگر دست شیطانی در کشور سوئد به هتک حرمت قرآن دست زد و این کتاب آسمانی را بار دیگر در مقابل سفارتهای کشورهای اسلامی آتش زد.

با این که مراجع عظام و رؤسای کشورهای اسلامی و شخصیت‌های سیاسی و حتی رئیس سازمان ملل این عمل را محکوم کرده اما هنوز کشور سوئد و دانمارک از این خواب شیطانی بیدار نشده و اهانت را تکرار نمودند!

جای تأسف است تا کنون با این همه محکومیت ها و عکس العمل‌ها، هنوز این عمل ادامه دارد.

اینک لازم است بزرگان اسلام در این مورد، موضعی شجاعانه بگیرند تا از تکرار چنین وقایع تلخی جلوگیری شود.

ما به فرموده آیه {یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ} حاکمیت نور ایمان را برای ابد خواهانیم و خداوند این کوردلان را به جزای اعمالشان خواهد رساند.

تأسف اینجا است که این کارها با حمایت کامل پلیس انجام گرفته است.

قم _ جعفر سبحانی
مرداد ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه درس خارج IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    پنجاه شصت کشور مسلمان اگر همه دولت ها متحدا سوئد را از همه کالاها چه در خرید و چه در فروش تحریم می کردند فضا عوض می‌شد. پس هر چه می کشیم از امثال یارویی است که می‌گه نباید با اسراییل جنگید، باید با آن‌ها صلح کرد. امثال این شخص که مدعی علم و اسلام هستند جز منافق نیستند.