شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1102221
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
تبریز

حوزه/ تجمع غیرت، عفت و معیشت با حضور مردم دیندار و غیرتمند تبریز در کنار روحانیت انقلابی، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاِسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز اظهار داشت: تجمع غیرت، عفت و معیشت با حضور مردم دیندار و غیرتمند تبریز در کنار روحانیت انقلابی، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۶ عصر در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه هتک حرمت زنان محجبه و آمرین به معروف، دل مؤمنین و مومنات را آزرده و جا دارد محضر حضرت بقیة الله(عج) تسلیت عرض کنم.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: همه شیعیان از یک واقعه در طول تاریخ دل شان خون است و آن زمانی است که حضرت زهرا(س) مورد جسارت قرار گرفتند، هتک حرمت آن مومنه محجبه در شیراز آن جریان تلخ تاریخی را زنده کرده و لذا با وجود ما شیعیان غیور، آیا باید شاهد ضرب و جرح مادر محجبه باشیم!؟ حاشا و کلا!!

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هرگزبی تفاوتی ما به مقوله بی‌حرمتی‌ها به مومنات و عفیفات و مؤمنین و آمرین به معروف ممکن نیست، دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی است و این دو قطبی زمانی شدیدتر می‌شود که مسئولین به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و عده‌ای گستاخانه به خانه شهید مدافع حرم در کرمانشاه وحشیانه حمله می‌کنند.

وی از همه برادران و خواهران دعوت کرد تا در این تجمع شرکت نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
    • استحاله IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      وقتی استحاله می آید زینت را مزاحم می بیند! حجاب زنان، محاسن مردان از همین نمونه ها هستند.