یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صبح امروز در خصوص تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب در مجلس تذکر لازم داده شده است، گفت: در حال حاضر، کمبود قانون نداریم، ما «بازدارندگی» قانونی و امنیت برای بانوان محجبه می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع تحصن کنندگان در مقابل مجلس حاضر و به دغدغه‌های مطرح شده گوش داد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجمیع آراء و نظرات کسانی که تاکنون در زمینه عفاف و حجاب و نیز امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کرده‌اند، اظهار داشت: همه صاحبنظران در این عرصه عقاید و نظرات خود را بیان کرده‌اند و امیدواریم ‌که آن قانونی که انتظار است، مصوب شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، با اشاره به اینکه صبح امروز در خصوص تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب در مجلس تذکر لازم داده شده است، تأکید کرد: در حال حاضر کمبود قانون نداریم، ما «بازدارندگی» قانونی و امنیت برای بانوان محجبه می‌خواهیم.

وی افزود: می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، هنجارشکنی را به‌صورت مانور در کف خیابان، مترو، اتوبوس، بازار و پاساژها انجام می‌دهند، مهار شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دنبال قانونی هستیم که برای مانور هنجارشکنان بازدارنده باشد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha