سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مهدی قربانی کرم

حوزه/ مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی جذب و سازماندهی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی قربانی کرم در جلسه هماهنگی قرارگاه مردمی اربعین با دستگاه‌های اجرایی استان قم گفت: قرارگاه امسال در قالب ۹۰ واحد و کمیته سازماندهی شده و از ابتدای سال تاکنون ۳۰ جلسه هماهنگی و هم‌افزایی و بررسی نقاط قوت و ضعف خدمت‌رسانی‌های سال‌های گذشته، برگزار شده است.

وی ابراز کرد: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، بقاع متبرکه امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: بیش از هزار و ۷۰۰ خادم از ابتدای سال تاکنون برای خدمات‌رسانی در بخش‌های پذیرش و اسکان، پذیرایی و اطعام، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان، ایستگاه صلواتی، انتظامات و رسانه، جذب و سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان ستاد اربعین استان قم نیز با حضور و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان شکل گرفته و ان شاءالله امسال همه برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

قربانی کرم ادامه داد: امسال همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب، زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: زائران مراسم اربعین و همشهریان گرامی می‌توانند برای آگاهی از کلیه خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha