دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نظیری

حوزه / مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم‌های نیمه شعبان و عید غدیر در همدان با استفاده از ظرفیت ستادهای مردمی ثابت کرد، اگر کار به مردم سپرده شود قطعا خروجی ایده‌آلی را کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام هادی نظیری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به حضور خود در استان همدان، اظهار داشت: سال ۹۸ با اعتماد حجت الاسلام والمسلمین شعبانی‌ و حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر در استان دارالمومنین و عالم پرور همدان به بنده سپرده شد.

وی با بیان اینکه تلاش بر این بود که در تمام شهرستان‌های استان پیام دین و قیام سیدالشهدا(ع) را به مردم به خوبی برسانیم، گفت: نه در سطح شهر، که تلاش کردیم تا روستا به روستا در سراسر استان حاضر شویم و با اهالی و هم استانی‌ها به گفت‌وگو و تبلیغ بپردازیم.

حجت الاسلام نظیری افزود: از روز اول حضور در این عرصه سعی کردم تا با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان، با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همراهی ارکان، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهم.

وی با تأکید بر اینکه باید از تیم خستگی‌ناپذیر و همکارانم در طول دوران حضور در همدان تشکر کنم، اظهار کرد: در این مدت همکاران تبلیغات اسلامی استان همدان به صورت شبانه‌روزی در کنار ما بودند و در راستای دستیابی به اهداف سازمان و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کردند.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف ما واگذاری کارها به خود مردم بود، گفت: سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم و لذا در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در طول سال در استان برگزار شد، این مردم بودند که به عنوان میدان‌دار اصلی تلاش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردها و موفقیت‌های خوبی نیز با این اقدامات کسب کردیم، خاطرنشان کرد: مراسم‌های نیمه شعبان و عید غدیر در همدان با استفاده از ظرفیت ستادهای مردمی ثابت کرد، اگر کار به مردم سپرده شود قطعا خروجی ایده‌آلی را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha