شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1103018
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: خبرنگاران وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند و در این راستا تاکنون تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند و لذا خبرنگار را باید سرباز جنگ نرم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج که در مسجد دارالاحسان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بی‌گمان کسانی باید برای نامزدی انتخابات مجلس وارد میدان شوند که نسبت به جامعه و مردم احساس دِین و مسئولیت داشته باشند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: تاکنون ۲۲۴ نفر آمادگی خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کردستان اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک نماینده خوب و مسئولیت پذیر و مردمی، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد، عنوان کرد: تخصص در امور و آگاهی به مسائل کلان کشوری، آشنایی با وضعیت استان، روحیه اخلاق مداری، دلسوزی، شکیبایی و احساس تکلیف از جمله ویژگی‌های یک نماینده مجلس می‌باشد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: کسانی که به عنوان نماینده مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند باید دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و حوزه انتخابیه خودشان باشد.

وی ضمن تبریک هفدهم مرداد، روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند و در این راستا تاکنون تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند و لذا خبرنگار را باید سرباز جنگ نرم دانست.

امام جمعه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با انعکاس درست و کامل مشکلات و نارسایی‌ها، نقش پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha