شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1103170
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
اربعین

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اگر قرار هست ما برنامه‌ها را به گونه‌ای تدوین کنیم که ماندگاری داشته باشد، باید مردم و مؤسسات مردمی در آن نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیئت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در این مراسم اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علی‌رغم حیله‌های دشمن موفق بوده است و متوقف نشده است به برکت حضور مردم و تبعیت از منویات امامین انقلاب اسلامی است.

وی‌افزود: اگر قرار هست ما برنامه‌ها را به گونه‌ای تدوین کنیم که ماندگاری داشته باشد، باید مردم و موسسات مردمی در آن نقش‌آفرینی کنند. بسترسازی و مدیریت تجمعات انبوه را باید به مردم سپرد. اگر قرار است که اتفاقی در حوزه سلامت رخ دهد باید مردم نقش آفرینی کنند. هر موکب باید یک پایگاه درمانی و سلامت باشد.

سلیمانی افزود: اگر قرار است در تجمعات انبوه مانند اربعین کاری کنیم که مانایی داشته باشد باید جمع‌های مردمی مانند شما را به میدان آوریم و بسترسازی برای حضور مردم کنیم. با حضور گروه‌های مردمی اهداف و برنامه‌های امامین انقلاب را محقق کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha