شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی در شهرستان خوی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه طلاب خواهر و مدارس علمیه خواهران باید به سمت ایجاد تمدن سازی دینی حرکت کنند، اظهار کرد: امروز یکی از مشکلات موجود در کشور بالا رفتن سن ازدواج است و یکی از عوامل آن هم بالا بودن هزینه‌های مراسمات می‌باشد، بنابراین حوزه‌های علمیه خواهران در جهت ترویج ازدواج آسان و فرهنگ سازی درست، قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل امروز ضمن بازدید از مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی و برگزاری جلسه‌ای با کادر اجرایی و مدیریتی این مدرسه، با تقدیر از زحمات مسئولین این مرکز حوزوی، اظهار داشت: تلاش در اردوگاه امام زمان(عج) یک توفیق الهی است و امروز خدمت در مدارس علمیه خواهران در جهت ایجاد تمدن سازی، یک جهاد و توفیق الهی است.

وی افزود: شهرستان خوی دارای تمدن و پیشینه دینی، مذهبی و سیاسی و فرهنگی غنی است و یکی از وظایف طلاب این منطقه، حفظ و ارتقای این فرهنگ غنی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در برنامه پنج ساله نخست حوزه‌های علمیه خواهران که تدوین و ابلاغ شده، تلاش شده است به مدارس علمیه شهرستان‌ها توجه جدی صورت گیرد و موانع راه آن‌ها برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه طلاب خواهر و مدارس علمیه خواهران باید به سمت ایجاد تمدن سازی دینی حرکت کنند، اظهار کرد: امروز یکی از مشکلات موجود در کشور بالا رفتن سن ازدواج است و یکی از عوامل آن هم بالا بودن هزینه‌های مراسمات می‌باشد، بنابراین حوزه‌های علمیه خواهران در جهت ترویج ازدواج آسان و فرهنگ سازی درست باید قدم بردارند و در این مورد مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تمام قد حمایت می‌کند.

در پایان این جلسه زهره رجائیان مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، جهادی و علمی این مدرسه علمیه ارائه داد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha