دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم گفت: هر فتنه‌گری که بخواهد در این استان شر بپا کند فتنه‌یشان را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد امروز در صبحگاه مشترک سپاه و فراجای استان قم باعنوان "لشکریان صاحب‌الزمان، حافظان امنیت" که در سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: نیروهای مسلح حاضر در این صبحگاه سال گذشته حدود ۷۰ روز در اغتشاشات حضور فعال داشتند تا امنیت پایدار در استان برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در استان قم در آمادگی کامل نظامی قرار داریم، مطرح کرد: هر فتنه‌گری که بخواهد در این استان شر بپا کند فتنه‌یشان را در نطفه خفه خواهیم کرد.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه این نظام و انقلاب ادامه‌دهنده راه سیدالشهدا(ع) است، عنوان کرد: بزرگ‌ترین درس عاشورا این است که انسان در هر موقعیت و منزلتی که باشد باز هم برای حفظ اسلام و دین خدا بایستی آماده‌ی شهادت باشد..
وی با اشاره به اینکه این موضوع بارها و بارها در انقلاب اسلامی ثابت شده است، خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت عاشورا است.
سردار موحد ادامه داد: امروز با دشمنی مواجه هستیم که مدام زمین می‌خورد ولی بازهم می‌ایستد و این جدال را ادامه می‌دهد تا زمانی که منجر به ظهور حضرت حجت(عج) شده و شاهد شکست قطعی و کامل کفر باشیم.
وی با بیان اینکه در این عرصه مسیر سختی داریم ولی نصرت خدا با ما است، تصریح کرد: در طول انقلاب دشمن فتنه‌های بسیاری را برنامه‌ریزی کرده است ولی بر اساس وعده الهی مبنی بر «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ» همواره شامل نصرت الهی شده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha