دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسیلام احمدی

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: شبیخون فرهنگی در سایه غفلت ما ممکن است بتواند ایران را مانند اندلس از پیکر اسلام جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی صبح امروز در مراسم تقدیر از فعالان عرصه امر به معروف ونهی از منکر که در سالن اجتماعات ستاد امر به معروف استان قزوین برگزار شد، اقدام تروریستی و وحشیانه داعش به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین خاطرنشان کرد: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و حرم مطهر شاهچراغ(ع) را کربلایی دیگر کرد. به‌راستی که چراغ‌های این مضجع مطهر چشمان این کوردلان را آزار می‌دهد و وجودشان را به آتش کشانده است.

وی عنوان کرد: سالها پیش رهبر معظم انقلاب در باره تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش ها و آرمان های کشورمان هشدار دادند اما توسط برخی از متولیان امر فرهنگی این هشدارها و انذارها جدی گرفته نشد تا اینکه تهاجم تبدیل به شبیخون شد.

احمدی ادامه داد: شبیخون فرهنگی در سایه غفلت ما ممکن است بتواند ایران را مانند اندلس از پیکر اسلام جدا کند، لذا در صورتی می توانیم جلوی این شبیخون فرهنگی را بگیریم که همه آحاد مردم اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند و باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمن باید بسیج عمومی شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: همه واجبات در کنار امر به معروف مانند قطره در برابر دریا است و به واسطه امر به معروف و نهی از منکر سایر واجبات الهی اقامه می شوند. رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که مردم نباید نسبت به اجرای این فریضتین مهم و رعایت هنجارهای اجتماعی در جامعه بی تفاوت باشند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین عنوان کرد: منکرات در جامعه مانند ویروسی که وارد بدن می شود تمام ارگان ها را تهدید می کند و هیچ یک از اندام های بدن نمی توانند بگویند این ویروس مهاجم ربطی به من ندارد؛ در جامعه هم هیچ یک از بخش ها نمی تواند نسبت به اتفاقات اطرافش بی تفاوت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha