یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ رئیس جامعه روحانیت شیراز با اشاره به هجمه های دشمنان در ایجاد شبهه در میان دانش آموزان گفت: باید در این رابطه کمیته پاسخ به شبهات در آموزش و پرورش راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب شامگاه چهارشنبه در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی آموزش و پرورش فارس برگزار شد، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: در چهل و چند سال گذشته اکنون آموزش و پرورش مجموعه امیدبخشی است.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیت آموزش و پرورش در چند سال اخیر و برنامه ای که برای آینده دارند و صمیمیتی که با حوزه های علمیه و روحانیت دارند قطعا در ادامه مسیر خود موفق و مؤثر خواهد بود.

رئیس جامعه روحانیت شیراز به توصیف معلم الخیر پرداخت و تصریح کرد: باید بر روی واژه معلم الخیر دقت کرد که منظور از آن چیست، معلم الخیر کسی است که علم را به نوع نافع تعلیم می دهد مضاف بر اینکه همراه آن موضوع تهذیب و تزکیه را لحاظ می کند.

وی با اشاره به هجمه های دشمن در ایجاد شبهه میان دانش آموزان، خاطرنشان کرد: یک کمیته باید در خصوص رفع شبهات تشکیل شود، اگر این کمیته برای اینکه شبهات را بتواند به بهترین وجه پاسخ دهند و یک دستورالعملی هم داشته باشند که اگر معلمان با مشکل مواجه شدند در پاسخ دهند با آن کمیته ارتباط برقرار کنند و پاسخ شبهه را دریابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha