شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و در راستای انجام فریضه الهی اقامه نماز، فضاسازی مناسب برای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین در استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی شب گذشته در جلسه نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائرین اربعین، که در سالن استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به برکات این آیین برای مردم استان به‌خصوص شهرستان پیرانشهر، اظهار داشت: از چند ماه پیش اقدامات اولیه برای رفع مشکلات احتمالی فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین انجام شده است.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده راه انبیاء و حکومت علوی و امام حسین(ع) می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و در راستای انجام فریضه اقامه نماز، فضاسازی مناسب برای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین در استان انجام می‌شود.

وی همچنین به فرهنگ سازی در راستای نمایش عظمت اربعین اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای برنامه‌های اربعین فراموش نشود که رویکرد ما باید در مسیر امام حسین(ع) باشد و کلیه مسئولین استانی و دستگاه‌های عضو ستاد اربعین نیز نگاه ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات به زائران داشته باشند.

ذوالفقاری با تأکید بر لزوم فراهم نمودن شرایط مناسب جهت اقامه نماز زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: آماده سازی مطلوب فضاهای موجود اقامه نماز (مساجد و نمازخانه ها) در راه‌های مواصلاتی، ایجاد فضاهای جدید مورد نیاز جهت اقامه نماز زائران و همچنین نظارت مستمر بر نحوه آماده‌سازی فضاهای اقامه نماز، مورد توجه جدی دستگاه‌های متولی باشد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha