یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نمایشگاه و حاشیه های مراسم رونمایی از کتاب " زندگی اینجاست " در تبریز

حوزه/ نویسنده حوزوی آثار کودک و نوجوان تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در سال های اخیر، مردم ما نسبت به تهیه و استفاده از کالای خوب فرهنگی همچون کتاب، اشتیاق مناسبی دارند.

حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مسایل اقتصادی و تورم نباید ما را به این اشتباه بیندازد که مردم دیگر رغبتی به کالاهای فرهنگی از جمله کتاب ندارند، کما این که تجربه ثابت کرده خانواده ها علاقه زیادی به خرید و مطالعه فلان کتاب یا رمان قوی و اثرگذار از خود نشان می دهند.

وی افزود: آن چه مهم است این که ما بایدکالای خوب فرهنگی را تولید کرده و آن را در قالبی جذاب به مردم و مخاطبان خود عرضه کنیم و هنر عرضه کالای فرهنگی نیز مساله بسیار مهمی است که گاهی اوقات از اهمیت آن غافل می شویم.

این نویسنده و فعال فرهنگی همچنین گفت: بارها گفته و تأکید کرده ام که کار و محصول خوب و قوی بالاخره خود را نشان می دهد به عنوان مثال در عرصه کتاب، اگر تبلیغات درستی وجود داشته باشد، مخاطب به این قبیل کارها رغبت و اشتیاق دارد و مهم این است که ما هم در بحث تولید و هم در بحث عرضه، نگاه حرفه ای و مناسبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha