دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت مادر سردار شهید حاج علی هاشمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پی درگذشت مادر سرلشکر شهید هاشمی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال اسوه صبر و استقامت، مادر معنوی رزمندگان، مادر سرلشکر َشهید حاج علی هاشمی رضوان الله تعالی علیه را به مردان و زنان غیور خوزستانی و همه خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

قهرمانان بزرگی همچون سردار هور با شیر پاک و مهر مادری و ولایت امیرالمؤمنین(ع) و فرهنگ عاشورا در مکتب امام خمینی قدس سره و پیروی از خط فرمان ولایت تربیت یافته اند.

صلوات خدا و رسول الله و اولیای اطهر بر روح پر فتوح آن شهید سرافراز و همه شهیدان ایران اسلامی و مادران شهید و این شیر زن صابر زینبی ولائی.

از خداوند سبحان سلامتی و طول عمر با عزت رهبر جانباز و حکیم فرزانه و پدر مهربان خانواده شهیدان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی و صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان ومغفرت و رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن مرحومه مغفوره مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha