یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردبیل

حوزه/ سرلشکر سلامی گفت: دشمن را راحت نخواهیم گذاشت و قطعا ملت ایران در برابر دشمن کوتاه نخواهند آمد و تا فتح آخرین قله‌ها از پای نخواهیم نشست و آرزو داریم در راه آرمان‌های ملت ایران با غلبه بر دشمن به خیل شهدا بپیوندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار حسین سلامی امروز در کنگره ملی شهدای اردبیل که در سالن شش هزار نفری جهان پهلوان رضازاده برگزار شد، اظهار داشت:
ما امروز میهمان شهیدان والا مقامی هستیم که رخسارهای بهشتی آنها همانند ستارگان درخشان یک کهکشان نورانی، بر سپهر ایران می‌درخشد.

وی افزود: اردبیل سرزمینی است که هم دارای تاریخ و هم دارای فرهنگ و هم سرچشمه جوشش شیعی است ؛ سرزمین سرداران، ایثارگران، رزمندگان و جانبازانی که حیات مادی و معنوی ما، اعتبار ما، عزت ما، آرامش ما و پیشرفت ما همه مدیون این عزیزان است.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: ۳۴۰۰ لاله معطر، حجتی برای ما است تا نسل اندر نسل در مقابل هر دشمنی مقاوم باشیم و دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: این شهدا نه فقط برای خود جاودانگی و حیات دائمی در پیشگاه حضرت حق فراهم ساختند بلکه برای همه ایرانی‌ها جاودانگی و عزت آفریدند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ملت‌هایی که شخصیت های بزرگ، انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز ندارند سرنوشت‌شان به دست دیگران نوشته می‌شود و بیگانگان بر آنها مسلط می‌شوند و هویت‌شان به یغما می ‌رود و دینشان از آنان گرفته می‌شود و از عدالت، آزادی و استقلال دور می‌شوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان تمام ذخایر راهبردی خود را علیه ملت ایران به میدان آوردند، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران را نمی‌شناسند و از حوادث صدر اسلام درس بزرگی‌های آموخته‌اند؛ ملت ایران به صحنه عاشورا نگاه می‌کنند و می‌دانند اگر امام خود را تنها بگذارند دشمن فرزندانش را به اسارت می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران دیگر نای و نفس حرکت ندارند، ادامه داد: شکست‌های بزرگی به دشمنان تحمیل کرده‌ایم و آنها را به قبرستان هدایت کرده‌ایم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران در هیچ نقطه ای متوقف نمی شوند و فاتح قله های بزرگ خواهیم بود، تاکید کرد: دشمن را راحت نخواهیم گذاشت و قطعا ملت ایران در برابر دشمن کوتاه نخواهند آمد و تا فتح آخرین قله‌ها از پای نخواهیم نشست و آرزو داریم در راه آرمان‌های ملت ایران با غلبه بر دشمن به خیل شهدا بپیوندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha