یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم

حوزه/ حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم با عنوان دختران زینبی _بانوان حسینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) عصر یکشنبه برگزار شد.

بر اساس این گزارش:در این حرکت عظیم که از مصلی قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور پرشور بانوان برگزار شد، مدیحه‌سرایی، اجرای تعزیه و کاروان نمادین اسرای کربلا نیز در طول مسیر همراه با عزاداری سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار شد.

سردادن شعارهایی در حوزه حجاب و عفاف و محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این گردهمایی عظیم بانوان مذهبی استان قم بود.

در پایان با حضور هیئات بانوان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، بیانیه پایانی این گردهمایی عظیم قرائت شد.

حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم  برگزارشد

نرجس نیازمند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حرکات توهین آمیز اخیر علیه قرآن کریم گفت: این اقدامات توهین آمیز نیازمند پاسخی محکم از سوی بانوان مسلمان و مذهبی است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی قم ادامه داد: در همین راستا و همچنین دفاع از عفاف و حجاب، حرکت عظیم هیئات مذهبی بانوان استان قم را تحت عنوان دختران زینبی_بانوان حسینی برنامه ریزی شد.

گفتنی است: این مراسم با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی قم ،استانداری، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری، جامعه المصطفی العالمیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی شهر، شورای هیئات مذهبی استان قم و دیگر دستگاه‌ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha