شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز به‌شدت نیاز به هویت دینی داریم، دشمن باورها و اعتقادات دینی مردم را نشانه رفته و نیاز است که هر کس در جای خود وظیفه و رسالتش را به‌خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر، اظهار داشت: امروز به‌شدت نیاز به هویت دینی داریم، دشمن باورها و اعتقادات دینی مردم را نشانه رفته و نیاز است که هر کس در جای خود وظیفه و رسالتش را به‌خوبی انجام دهد.

وی افزود: دشمن در هر صورت دشمن است، به گرایشات اعتقادی و سیاسی هیچ‌کس توجه نمی‌کند، حتی در زمان جنگ بیماران بستری در بیمارستان‌ها را هم تیر خلاص می‌زدند.

حجت الاسلام و المسلمین سرائی، با اشاره به بی‌بصیرتی خواص و مردم صدر اسلام، تشریح کرد: بی‌بصیرتی اصحاب در جنگ صفین، فریب خوردن به وعده‌های دروغین توسط ارکان لشکر امام حسن مجتبی(ع) و در نتیجه بی‌وفایی، جاه طلبی که منجر به حادثه عاشورا شد، از جمله بی‌بصیرتی‌های مردم در آن زمان بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha