یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم معارفه و تکریم استاندار قم

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دکتر احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم از خدمات سید محمدشاهچراغی استاندار سابق قم تقدیر و سید محمد آقامیری به عنوان استاندار جدید معارفه شد.

وحیدی در این مراسم در سخنانی گفت: قم مهم‌ترین شهر در ساختن تمدن نوین اسلامی و تولید محتوای دینی و علمی آن است.

وزیر کشور با اشاره به برخی از ویژگی‌های ذاتی شهر مقدس قم، افزود: به دلیل همین ویژگی‌های علمی، مذهبی و دینی استان قم، دشمنان از این شهر هراس دارد و بخش مهمی از هجمه دشمنی‌های خود علیه جمهوری اسلامی را بر این کانون مهم متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه سید محمد آقامیری استاندار جدید قم از شخصیت‌های علمی و اجرایی خوش‌فکر و باسابقه درخشان است، داشت: یکی از ویژگی‌های مهم استاندار جدید قم ظرفیت‌های اجتماعی و سیاسی این شخصیت ولایی و انقلابی است.

وزیر کشور ادامه داد: قم از نظر مذهبی، گردشگری و اقتصادی ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فردی دارد که باید با تعامل و مشارکت با تمامی ارکان مدیریتی استان، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها فراهم شود.

سید محمد آقامیری استاندار جدید قم نیز در بخشی از این مراسم، بیان داشت: در طول دوران خدمت تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همدلی تمام ارکان مدیریتی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت روحیه و اقدام جهادی، گفت: جهاد یک تفکر و مکتب در خدمت به مردم برای حل مشکلات افرادی است که چالش‌های پیرامون آنها جز با کار تلاش حل نمی‌شود.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت زمینه‌سازی شعار سال، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگانی، علوم دانش‌بنیان و جذب حداکثری دلسوزان استان قم جزو مولفه‌های مدیریت استان خواهد بود.

آقامیری ادامه داد: مردم بدانند که در خصوص ارتباط با مسوولان این شهر در و مانعی وجود نخواهد داشت و قبل از این مردم به سراغ ما بیایند ما به سراغ آنها خواهیم رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha